3 Månader kvar !!!

Japp idag så är det endast 3 månader kvar tills jag fyller 20 ! Wiioooo !! De senaste 9 månaderna har gått grymt fort så de sista 3 kommer antagligen släpa sig fram ...

Mitt försök till att byta mobil för en stund misslyckades totalt för den andra telefonen var typ trasig ! Hmmm
Så nu har jag hittat en riktig älskling som jag ska inhandla så fort en har släppts !

För er som inte sätt den förut så är det en Nokia 6700 Slide, den är med ibörjan av telenors reklam.
Hur snygg är den inte då?!
Kotar strax över 2000 men har en grym 5 mpx kamera och ja den är ROSA !
Så, så fort den har slppts så är den min !
Den är väldigt lik min gamla telefon till utformningen som jag älskade så mycket.
Känns bättre än Samsung jet iaf !
Någon som vill köpa min touch telefon ?

 

Inom en timme så ska jag möta upp Alexandra på stan, jag ska växla pengar sen ska vi ta oss en sväng om i butikerna innan jag måste hem och tvätta klockan 12. Sen ska jag hämta väskor och packa inför Dublin.
Imorgon så jobba jag mellan 12-20.15 så finns ingen tid då.

 

Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig fin !
Hörs i eftermiddag !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0