22 Mars 2010



I lördags så var familjen erikson som dsagt up och åkte skidor i Romme.
Jag låter bilderna berätta om den dagen..











Har ett par filmklipp också men orkar inte lägga upp dom..
iaf för vrje vurpa vi gjorde så ska vi ge pappa 20 kr, jag kom upp i 20 kr prick efter att Denice körde in i mig och fällde mig. Alle kom upp i typ 160 och Denice i 220. Haha Pappa blev rik den dagen.

Var grymt kul och grymt skönt att åk skidor i det undrbara vädret. 10 grader och strålande sol. Jag var lite optimistisk och åkte utan sjal och tröja under jackan så förkylningen blev ju inte direkt bättre om jag säger så.
Låg hemma i soffan hela gårdagen och kollade på sex and the city från halv 10 på morgonen till 11 på kvällen.

Idag så har jag jobbat och imorgon så är jag ledig med fullspäckat schema.
Jag måste:
Växla pengar
Tvätta
Hämta väskor
Packa
Äta lunch Med Alexandra
Kolla igenom väskan 7 ggr för att se så jag inte glömt något.
Handla lite.

Ptja sen var dagen slut. Men på torsdag så åker vi och det ska bli grymt skönt !

Nej nu är maten klar så ska käka upp den. Lax med ris och sås. Mums !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0