Underbara människor !

Dagen på jobbet idag har varit ett rent helvete, bara en massa strul hela tiden. Men tur att jag hade Frida där som jag kunde iaf föröska hålla humöret uppe tsm med.
20.15 så slutade jag jobbet och bgav mig hemmåt där en underbar Alexandra,mamma och lillebror skulle vänta på mig. Trodde jag de !!

Utanför så såg jag inte till mammas bil eller Alex cykel och i fönstrena var det svart. Wtf tänkte jag, nu har jag blivit lurad och lämnad ensam på min födelsedag... Största rädslan !
Jag går inte i trappen och går upp till min våning där jag ser massor av cerpentiner hängades på dörren. Ja men titta det bor visst ett födelsedagsbarn här tänkte jag.
Dörren var självklart låst och inne i hallen var det mörkt.
Jag tände lampan och framför mig ligger en klänning, ett par skor, en tiara, ett par glasögon och ett brev.
I brevet stod det att jag skulle sätta på mig "utrustningen" och följa efter markeringarna till min slut destination.


Dom började utanför min dörr och satt på varenda lycktstolpe mot bjurhovda. Trodde att jag skulle behöva gå hela vägen till bjurhovda i mina högtsa klackar. Som tur var så svängde markeringarna in mot alexandras familjs spa. Och vid svängen så kom mamma i bilen och plockade upp mig.


I spat så serverades det skagen och brieost mackor och så klart min tårta som jag gjorde igår.
Vi skålade i champange och badade se bubbelbad. Mys pys !

Imorgon så blir det födelsedagsutgång, både jag och alex jobbar imorgon så blir tabazco imorgonkväll :)
Men först så blir det ett premiärbesök på systembolaget ! Wiioooo !!!!
Thank god för Löning !

Love// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0