Torsdag eftermiddag !

Hej där köp blåbär !

Sitter just nu med brunbrända och ny epilerade ben. Leeent !
Vet egentligen inte om  jag har något vettigt att skriva men kan ju berätta om de senaste dagarna.
I måndag så jobbade jag 14-20.15, en ganska bra jobbdag, var bra med folk och bra folk.
På kvällen så hade jag och Alexandra en nattfika inbokad vid halv 11.
Fröken hade med sig pannkakssmet så det tillagades och sen blev det lite uppdatering efter helgens bravader.


Vid halv 12 så fick jag ett väldigt oväntat besök av min gamla och kära vän gävle Gille. Det gillar vi !

En gammal bild på en gammal vän !

Tisdagen spenderades med Alex och alex och så johan såklart, vi spelade sngstar och buzz.
Kan säga att jag fet suger på båda!
Vi åkte även ut till mm och överraskade mammsen. Hon blev mäckta förvånad när jag hade med mig Johan in haha.
På kvällen så käkade vi pizza och slöade framför teven.
Igår så blev det en morgon/lunch på sjön med pappa innan Johan åkte hem vid 4.

Därefter blev det träning med alex och alex i rocklundaspåret. Jag och ena alex körde ett crossfit-pass medans den andra sprang 7 km.
Efter löpningen så handlade vi mat och alla tre åkte hem till mig där det lagades pannkakor i stora lass tsm med sylt och glass. Som sidorätt hade vi grillad kyckling och till efterrätt kokosbollar. Mums !

Vad tror ni hände här ?



Efter kladdmaten så körde vi några omgångar av singstar och buzz innan a&a drog vid 10-11.
Jag missade kvällens greys avsnitt så skulle kolla på nätet, finns straming sidor som jag tycker mycket om.
etfersom att det alltid går så sakta med buffringen så tänkte jag ta en dusch under tiden. Trodde jag de, fanns ju förfan inget varmvatten ?!? what the fuck ? Sammtidigt som jag kollade på greys och väntade på varmavttnet så blev kloclan mer och mer och inget vatten dök upp. Så en illa luktande Michaela började bli desperat.
Som tur var så har jag en fin vän inte så långt härifrån som hade lite varmvatten kvar. Kan lova att den duschen uppskattades lite extra. Vad hanikappad man blir när självklarheter försvinner. Jäkla i-lands problem !

 

Dagen idag har spenderats på sjön med pappsen mellan 9-12, det blev ett snabb dopp för mig. Solen stekte som fan så det var skönt som fasen ! Många fula ord nu märker jag ....
Etermiddagen spenderades ute på erikslund och hälla med mammasen.

 

Nu ska jag steka upp pannkakssmeten som blev över från igår och sen bege mig till jobbet för ett kväöllsmöte, innan lägenhetsvisning med mammsen !

 

Ha det bra !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0