Torsdag 10/6 2010

Hej hopp i lingonskogen !

Idag så är det mindre än två veckor och endast 13 dagar kvar tills jag fyller 20 ! :D
Som vi har längtat...

Idag så har det varit en hel bra dag. Började med att jag vaknade upp hemma hos mamma och skjutsade henne till jobbet. Jag åkte sne hem och gjorde mig i ordning innan jag hämtade upp Alexandra. Vi begav oss till Blodcentralen där jag skulle lämna blod och hon skulle anmäla sig som blodgivare. Allt gick jätte bra och jag blev väldigt välomhändertagen. Fick även ha ett fint hjärta brevid mig som visade att det var första gången.
Själva tappningen tog max tio minuter och det känndes jätte bra. Blev dock lite stissig när jag såg hästkanylen som hon stack in i armen på mig. Efteråt så fick vi lite fika och jag fick lite grejer som tack. Vi ses igen om 16 veckor !

Efteråt så plockade jag upp lillebror för en tripp ut till jobbet där jag dumpade av en kunds gps. Vi besökte mammsen en snabbis också.
Vi bestämde oss helt spontant sådär bara för att ta en tripp till barkarbys outlet för att fördirva tid och kika på lite grejer. Jag hittade ett par killer snygga skor på Vaga Bond för bara 349 :- Halva priset.
Alle hittade en fin JL t-shirt.

Vi tog ett snabb stopp på Donken innan vi rullade hemmåt igen. På vägen hem fick jag ett glatt överaskande samtal som uppskattades väldigt mycket !

Väl hemma så har jag diskat och damsugit balkongen. Jisses vad mycke skit ! Fick lov att byta påse i damsugaren. Ska även slänga en massa kartonger och skit som är kvar sen inflyttningen och hoppas på att jag får fina möbler i födelsedagspresent. Sen man vi ha lite partys här med en fin balkong som inte är gul av pollen haha.

Senare ikväll så ska jag hämta upp mammsen och sen packa. Imorgon så åker jag upp till stockholm efter jobbet och stannar till söndag. Ska upp och hälsa på min kär vän Fredrik och även träffa på syster. Carola i Kungsan står först på planeringen sen blir det bio, middag på thaiboat och eventuellt lite promenad och solning ifall vädret tillåter. Kommer bli grymt skönt att komma iväg och tänka på annat för en stund.

Ha det bra !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0