Nya läsare

De senaste dagarna så har jag haft ca 10 nya besökar här på bloggen och det känns jätte kul att så många mer vill läsa om mitt liv och så. Men om ni klickar er in här för att läsa en massa om varför det tog slut mellan mig och Robin så kommer ni bli besvikna för jag kommer inte berätta om det.

De personerna som står mig närmast vet redan och har stöttat mig genom hela det här. Står ni nära Robin så har ni redan hört hans version. Ni andra, jag är ledsen men det rör er inte.

Vårt förhållande var något jag värderade och respekterade från första sekund och jag gör det fortfarande. Så utav respekt så kommer jag inte skvallra här på bloggen.


// Michaela

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är rätt!! Man ska välja bra saker att blogga om! =)

2010-06-08 @ 19:57:32
URL: http://levinsson.blogg.se/
Postat av: Asdsadasdas

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-05-09 @ 08:18:29
URL: http://asdsadasdas.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0