Måndag 7/6

Haha kom just på att det var sveriges nationaldag igår... Dålig svensk jag är !

Imorse så vaknadej ag upp taggad för ett ganska lugnt gympass. Jag hinner inte mer än upp på löparbandet när Alexandra skickar mess och säger att jag ska med på nå crosstrainpass i spåret. Kan väl inte vara så jobbigt tänkte jag så mötte upp henne 10 min senare utanför gymet.
Haha var det sämsta jag kunde gjort på mina redan stumma ben med grym träningsvärk från igår. Jag gjorde inte nes häflten av grejerna, utan sprang bara 2x1.4 km och gjorde 25 armhävningar och 70 situps. Man skulle gjort det dubbla och en massa benböj. Gosh mina ben brann !
Så ikväll är ett lugnt gympass för den del av kroppen som fortfarande lever.


Nu så ska jag hoppa in i duschen och bege mig ut till Erikslund för att lämna in min rosa älskling på lagning :/ Kommer kännas tomt utan den !

Btw så måste jag visa vad jag fick av mamma häromdagen !


Hahaha kunde inte kommit i ett mer passande läge !



Det är nästan så att jag inte saknar dig !

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0