Ledig måndag 21/6 2010

Idag så har det varit en göra allt här hemma dag !
Jag vaknade upp vid halv 11 och började med att plocka upp alla kläder från sovrumsgolvet. jag tog även hand om tvätten som hängde på extra torka i varagsrummet. Sen plockade jag i hallen och damsög överallt.
Efter de åkte jag och handlade mat och lagade den, diskade och plcokade i orning i köket.
Sen åkte jag och hämtade Alle från , efter en felåkning till råby när han stod och väntade på ängsgärdet ....
Vi hämtade mina fina balkongmöbler från pappa och sen tog vi en spring tur i spåret.
Nu så sitter jag här och väntar på att nå bra ska börja på teven och sen ta en välförtjänt dusch.


Jag var sugen på nå sommrigt och fettsnålt så det fick bli en ....

Sommrig sallad gjord på sallad, matvete, lax, färskpotatis, melon, paprika, mozzrella och en creme fraiche sås med dill och citron.

Typ såhär kommer min sommardiet se ut tillsammans med en massa löpning och gym. Nu ska ALLT fett bort !!!
Gott som fan !

// Michaela



Kommentarer
Postat av: Positive Attitude

Excellent site.

2011-01-26 @ 08:27:44
URL: http://positive-attitude.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0