Invigning och ledighet !

Hej hej bloggen !

Tänkte skriva några rader innan jag ska ta och lägga mig och sova i min underbart stora och sköna säng.
Dagen har spenderats på jobbet, folk har kommit och gått i vågor, inte riktigt lika lugnt som igår men kunde väl ha varit lite mer... Även fast det var så lugnt så lyckades en filurig jävel snatta lite också... Suck !
Kvällen var tänkt att spenderas med robin men blev tyvärr inte så, får se om vi lyckas hitta någon tid denna vecka.

Imorgon så är det dag 1 av mina 2 dagars ledighet. Så skönt ! Morgondagen kommer spenderas å gymmet, i tvättstugan, på pappasens båt med en massa sol och invigning av en av mina tre bikinisar, får se vilken det blir. Sen får vi se vad kvällen ger. Är det fint väder så får vi se...
Ska även ta mig ner på stan för att hämta ut vitamintabletterna och kika lite på sommar kläder om jag hinner.

Älskar sommaren, känner att jag bli på bätre humör även om jag på senaste tiden varit på bristningsgränsen på insidan. Har försökt visa en stark sida utåt och det tär rejält på en. Så skönt att man har nära och kära som kan lyssna och hjälpa mig igenom svåra grejer. Ni vet vilka ni är :) <3

Nu så ska jag tvätta av mig sminket och hålla mig borta från  de tills fredag kväll för nu är jag ledig !

Pöss på er !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0