Gamla vanliga Michaela

Nej nu är det dags för ett ryck, jag vill ha mitt gamla vanliga jag tillbaka !

Senase tiden så har jag varit en halvdeppig, stel och spänd michaela som spenderat dagarna med en klump i magen. Detta är inte jag ! Glad, sprallig, positiv och framåt, det är jag !

När ens självkänsla blir körd ibotten pågrund av osäkerhet, ovetskap och ett behov som blir åsidosatt till tusen så tappar man bort sig själv, känns som att det är precis vad som hänt. När man inte får den uppmärksamhet som man behöver och förtjänar så kan det inte bli annat än knas. Det är väl inte riktigt såhär man vill ha det i sitt liv.
Detta är inget jag visat utåt, medvetet iaf, för jag är en positiv person som alltid försöker se allt bra i situationer och blundar oftast för det dåliga. Har varit mycke sånt på senaste och det är inte konstigt att det tär på en !

Men nu är det ett uppryck som kommer ske. Det är sommar och sommaren har alla potensialer till att bli helt sjukt grym. Ska bara ta hand om mig själv och umgås med folk som står mig nära, om får mig att må bra.

Ett kapitel är avslutat och ett nytt börjar nu.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0