Fredagochhelgen

På fredgen så blev det en heldag med pappsen och en halvdag med lillebror på sjön. Jag gick upp vid 8 och var hemma hos pappa halv 10. Ut på sjön och sen åkte vi in till hamnen och hämtade upp lillebror vid 1.

Det blåste ganska rejält när det gasades på haha håret var en ända stor tova efteråt !


Vi stannade till på björnön där vi grillade hamburgare innan vi la oss bakom elba är det var lä och solade några timmar till.


Alle brukar sitta ner när han pissar !

På kvällen så gjorde jag mig iordning och cyklade hem till underbara Alexandra där det bjöds på middag och en minst sagt ovanlig efterrätt.

Med Alex hjälp så blev det lockigt !




Haha det ska föreställta cheescáke med jordgubbar men den råkade rammla ur kylen ner på golvet ! Jag fick två hårstrån i min. Usch !

 

Efter middan så cyklade jag och jossan ner på stan medans de andra tog taxi. Vi entrade Pluto och dansade tills fötterna värkte.

Lördag så jobbade jag mellan 11-17 sen spenderades kvällen tillsammans med mammsen och sherlock holmes, grymt bra film ! Sov där sen så jobbade jag 12.30-18.15 idag och har efter det sprungit 3 km i spåret och lagat en monsterlass av soppa. Nu ska jag decka i soffan och sova ut länge imorgon då jag är leeeeedig !


Känns så töntigt så tänker inte ens nämna det !

All good things comes to an end, I´m moving on !

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0