En sämmre dag...

Imorse när jag vaknade så hade jag en obehaglig känsla i magen. Kunde inte riktigt tyda vad det berodde på. Har haft känslan kvar hela dagen, i en sekund så känndes det som om den höll på att lätta men kom tillbaka lika snabbt. Ikväll så kom jag på vad det var för en känsla när personen som inte hade tid för mig blandar in mina nära och kära i sitt liv på tomma tids löften.

Jag har en stor känsla av tomhet och saknad. Hatar att vara själv, hatar att känna mig sårbar, hatar att vara eländig och olycklig. Mådde så mkt bättre för en stund sen men nu har väl verkligehten kommit ifatt mig. På utsidan så är jag en mycket gladare Michaela men idag så suger insidan hårt.

Visste inte att det skulle vara såhär svårt att släppa dig, har gått två veckor men det känns som om det vore igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0