En dag på sjön !

Idag så vaknade jag av mig själv 09.04, skönt att ha sovit hela natten(som jag vet om iaf).
jag gick upp dog en proteinshake och gav mig av ner på stan. Jag lunkade in på apoteket och hömtade ut mina fina vitaminer. Haha wtf jag fick 400 tabletter i 4 stycker burkar !

Och inte nog med det så har jag 8 burkar á 100 tabletter till att ta ut !
Jises kvinna hur mycket ska du trycka i mig egentligen ?

Efter apoteket så gick jag ut på jakt. Jag såg en kund på jobbet med grymt snygga skor, sånna vill jag också ha!
Jag började på sko punkten och dom första skorna jag ser är just dom ! Jippi !

Me like ! 299:-

Sen begav jag mig till gymet och tränade hela överkroppen tills armarna skakade, köpte en fanta och tog bussen hem.
Hemma såg det ut som skit så jag damsög, skurade badrummet, tvättade och plcokade undan. Så nu luktar badrummet mumma !

Kl 3 kom pappsen och hämtade mig, vi plockade upp lillebror på råby och åkte sen ner till hamnen.



Magträningen börjar ge med sig men ack så blek jag är !

Därför så blir det en heldag med pappsen och bror imorgon också !
Pepparkaka ! Njae inte riktigt snarare signalkräfta. haha

 

OCH GISSA VAD ?! JAG TOG ÅRETS FÖRSTA DOPP IDAG !!!
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0