Lördagen dåe !

Lördagen började med att en bakis michaela fick skjuts till jobbet och jobbade mellan 10.30-17.00. Var en jobbig dag för magen men ack så bra det gick att sälja. Hade en flytdag mitt i fylleriet !
Fick sen skjuts hem av mammsen, fixade mig och käkade lite hamburgare innan jag blev upphämtad av Linda vid 55:an. Vi plockade upp Koba och åkte ut till Bärby, har jag för mig att det hette, där Mr Bexner hade sin residens.
Strax etfer 7 kom vi dit och folk var där och änu fler ramlade in efter ett tag lagom i tid till maten.
Det var herr Larsson som stod för den. Grymt gott med grillat, tyckte nog dom andra. Jag åt lite sallad och en brödbit. Nerverna var på helspänn så att få i sig nå mat var det inte på tal om... Det bjöds iaf på vin/cider/öl till maten.

Jag&Linda

Söta Lisa

Detta var då Nyströms första av typ 5 tallrikar haha det bruden kan äta !  :)

Efter alla ätit upp så var det dags för lekar. Har tyvärr jätte lite bilder så får uppdatera med dom sen när jag fått tag på några. Lekarna bestod av Irländskjulafton, hallontuttar och pinnen i flaskan. Vid lag vid namn Rakade Musslan tog loosa på det mesta förutom Hallon leken där vi fuskade satan, eller nej vi loosade nog den också. Jag som trodde att det skulle löna sig med att fuska !
Sen så blev det efterätt och folk körde ingstar och hade det sjukt trevligt.
Vid 2 så var det dags att ta sig hemåt, efter att ha sagt hej då till ett par busiga grabbar som bade i grannens pool, hörde att någon gjorde bomben haha !, så var jag hemma vid halv 3 och tvärdeckade ! Det var en viss vodka klunk som sabbade slutet på min kväll ganska rejält. Fyfan har varit ostadig i magen nu i två dagar ...

Sötaste för kvällen var Lilla Lisa som satt och försökte trösta mig på toan. Mellan varje Mening och mitt i så kom det ett litet *Hick* ! Haha så söt !
Skönt att man har folk omkring sig som bryr sig :)

Tack alla för en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0