Lediga dagen !

Idag var min första riktiga bara vara hemma lediga dag på veckor.
Jag stängde av allt ljud på telefonen och passade på att sova ut till en halv 12.
Gick sen upp och satte mig vid datorn, socialierade lite och plockade ihop tvätten som skulle tvättas.
mellan 12-16 så tvättade jag, snackade på facebook, kollade på harry potter och käkade Daim.
För jäkla gott med daim ibland.
Resterande eftermiddag och kväll så storstädade jag lägenheten inför lördag.

På Lördag så blir det äntligen min 20 års fest ! Eller blir mer som en vanlig fest eftersom det är en månad efter och för att jag har sagt ifrån allt som heter presenter och blommor. Vi blir ett gäng som ska få taket att lyfta med musik,skratt och singstar. En krogen runda är nog inte omöjligt som avslut.

Imorgon så är det löning och jag ska inhandla en otroligt snygg spegel till hallen och även ett par jycklarmasker, en till hallen och en till vardagsrummet. As fina !
En makeover till hallen är på G. Ommålning och nya möbler inkluive spegeln från chili. Mer kommer inhandlas på lördag, bla en snygg byrå. Kommer bli as snyggt med ljusbeiga väggar och möbler i vitt och silver.
Kommer lägga upp före och efter bilder sen.


Just nu så är jag tillbaka, Michaela Aina Maria Paulina Eriksson is back on track och mår bättre än aldrig förr !
Kärleks deppa och ångest över att släppa taget är nu borta. Känns lättare att andas och klumpen i magen är long gone. Nu ska jag njuta till fullo utav det som är kvar av sommaren och bara ta dagen som den kommer. Lättsamt !


En bild från förra sommaren. Kan säga att jag saknar mitt långa hår lite.
 Men löshår är för jobbigt att hålla på med.


Puss och kram !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0