Ledig dag

Idag så har jag haft en helt underbar dag !

Efter att ha sovit 3 ½ timme efter en natt bestående av film, prat och mys i soffan så var humöret på topp och jag var ovanligt pigg när jag gick upp kl 8 för at skjutsa mamma till jobbet. Jag tog på mig träningskläderna och tjugo i 9 befann jag mig i Rocklundaspåret. Det blev en 3 km lång powerwalk sådär på morgonkvisten.
Jag åkte sen hem och gjorde mig i ordning, skjutsade runt pappa och lillebror genom halva stan innan jag släppte av dom vid hamnen. en stockholms-båt-tripp skulle dom göra. Synd att man jobbar imorgon annars hade jag nog hängt med.

Sen begav jag mig ner påstan där jag gick och bokade läkartid, mina finnar is driving me crazy. Inne på mottagningen så möts jag av en utländsk man som frågar om jag har bokat tid. När jag säger nej jag skulle vilja så utbrister han, "men kom då, jalla jalla!" haha Jalla jalla skrattade jag efter. Inne på hans kontor så drog han en historia om att han var först man sen invandare, muslim och tillslut kurator och hans plats är inte att prata om previtivmedel och konstiga spirraler. Hahaha sen så eftersom han var invadrare så kunde han göra 2 saker samtidigt, skriva på datorn, svara i telefon och släppa in folk genom poren. Nej det var ju 3 saker, kanske därför han mislyckades. Jag fick iaf en tid 17 augusti och gick sen skrattandes ut därifrån.

De följande timmarna tills klockan skulle bli 2 så tog jag en runda på stan, handlade nya jobb byxor, vilket behövdes kan jag lova ! Sen så halkade jag in på MQs rea och hittade en jätte söt topp som passar jätte bra till ett par ljusa jeans. Traskade in på MakeUpStore och hälsade på Jessie som var där och jobbade. Handlade även lite smink där.

Kl 2 så hade jag en pedikyr inbokad på helskön dagspa så nu är mina fötter som nya igen ! Så skönt att bli lite ompysslad. Köpte även ett start kit från iD mineral makeup som jag ska testa.

Gick på 995 :-

Så totalt så brännde jag 2500 kr idag ! Var det värt de ? Njae vette fan alltså !





Jo nu ska jag berätta vad som hänt med lägenheten. Tjejen som äger den ska köpa hus med sin sambo och ska därför sälja lägenheten, och fort ska det gå ! Jag fick veta i söndags att hon ville säga upp kontraktet och i måndags så var en mäklare här och värderade lägenheten, om någon dag så är det även dags för fotografering så jag måste plcoka bort mina privata grejer och göra snyggt här för bildernas skull. Känns sådär lagom kul eftersom jag verkligen inte har någon som hellst lust med att flytta ! Så nu har jag plockat ner lite, städning återstår sen den sista september så är jag bostadslös. Jippi ! Känns super, toppen, jätte bra ! Hoppas mimer kan få framnågon lägenhet för är verkligen inte sugen på att flytta hem igen. Har ju bara gått 4 månader sen jag flyttade ut ....


Just nu så står det en mumsig hallonpaj och myser i ugnen som jag ska plocka ut för den verkar vara klar. Mums !

 

// Michaela


Kommentarer
Postat av: haha

Skrattar lite åt dig... Pirr i magen hahahaha Lycka till ;)

2010-07-29 @ 16:43:49
Postat av: D

Mr Handsome vill bara knulla dig ;) lilla tösen

2010-07-29 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0