Dålig update !

Usch nu är jag sådär dålig och dissig mot bloggen igen... Fan har värsta helgen att berätta om haha sjukt galen kväll som fick ett mysigt donken avslut.

Har då även blivit hemlös, haha usch va dramatiskt det där lät men ja om 2 månader får jag ta mitt pick och pack å flytta ut.... Känns sådär lagom deppigt ... Men det löser sig ! Man ska vara positiv som Daniel alltid är haha.

Får göra en ordentlig helguppdate imorgon eller på onsdag då jag är ledig. Ska bli så skönt ! En pedikyrdeluxemassage är inbokad och även en mysig fika på stan :) Ska bli grymt nice !

Vi hörs då ! :) Bjuder på en underbar bild på mig och Älskade Hashtomte sålänge !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0