Lördag kväll !

Kl är nu 22.40 och det är lördag kväll. Vad ska Michaela göra dena fina lördagkväll tro...
Jo hon ska snart gå och sova. Haha sova tjugo i elva på en lördag, wtf?
Nej men jag är faktiskt helt slut, fick erbjudande att hänga med på en krogen ikväll men när jag känner etfer så hade jag ändå inte orkat.
Imorse gick jag iaf upp halv 10, åkte till gymmet och körde ett helkropps pass som hette duga ! Helt slut eferåt.
Sen tog jag mig ner på stan och inhandlade en fin lite ros till älskling. ÄLskar han nå sjukt mkt så tycker han är värd en ros eftersom han "lights up my day", alltid ett leende när jag tänker på dig sötnos.
Jag åkte sen hem och gjorde mig i ordning till jobbet, började halv 2.
På jobbet så var det full fart vilket reulterade i en grym bra dag ! Vi kickade Hällas ass totalt ! wioooo !
Sen efter jobbet så rullade jag hem till älskling där det vankades semlor.

Jag är ledsen men måste bara lägga upp den här, du får döda mig sen haha !

Såå mumsigt !

Imorgon så ska jag jobba mellan 10.45-16.30 sen ska jag och Robban där uppe ta en låååång promenad, skönt !

Natti natti !

// Michaela


Kommentarer
Postat av: Robin Eilegård

Vafan älskling haha....bara tvungen va :P

2010-01-24 @ 08:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0