Lite ledigt tack !

Efter att ha jobbat 4 dagar i sträck så har jag nu äntligen lite ledigt !
Egentligen skulle jag ligga och sova nu men älskling väckte mig med ett mkt gulligt god morgon sms vid 9 så det var kört att kunna somna om så jag har betalat lite räkningar och lagt över pengar till lägenhetskontot istället.
Fatta att det typ bara är 1 månad kvar tills jag flyttar ! Hur underbart är det inte !

Om ungefär 1 timme så ska jag träffa alex vid gymmet och köra ett träningspass på min träningsvärk. SMärta ! Men det är bra att jag hittat lite motivation för att hålla igång så lite träningsvärk kommer inte stoppa mig idag iaf.
Sen efter träningen ska jag städa här hemma, tvätta, sola, ta en sväng på stan och sen ikväll ta mig hem till Sötnosen min.

Imorgon drar vi gtill stockholm och ja både morsan och robin fick dåndimpen när jag skrev min shopping lista haha. Får se om vi hittar allt jag vill ha bara. Men på 6 timmar så borde det gå bra.. Lägger upp bilder på guldklimparna sen på onsdag.

Ha en bra dag !
// Michaela


Kommentarer
Postat av: Niclasmargit

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-01-06 @ 19:08:09
URL: http://niclasmargit.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0