Jobb,jobb&jobb

Hallelluuu !

Nu har det bara varit en massa jobb de senaste dagarna.
Torsdag, fredag och sen lördag söndag. Fin fint i plånboken !
Egentligen så skulle jag ta en gym pass i torsdags men Bella väckte mig och bad mig jobba sitället för henne så mellan 12.00-20.15 jobbadej ag då sen kvälls möte till kl 23.00. Lagom trött och fin !
Sen upp i morsen och jobba mellan 13.00-20.15.
Imorgon så ska jag och mammsen köra ett gympass kl 10 sen ska jag jobba mellan 13.30-18.15.
Vet ni vad som händer sen ?
Jo jag ska ÄNTLIGEN få träffa min älskling. Saknar honom nått så sjukt mycke! Vi ska iaf moffla semlor och mysa en stund innan han ska åka och jobba igen.
Söndag så jobbar jag 10.45-16.30 sen är jag ledig tills onsdag nästa vecka.

Och på tal om nästa vecka, galet den är helt fullbokad !
På Måndag så ska jag träna och ta det lite lugnt sen träffa Älskling på kvällen.
På Tisdag så ska vi åka på shopintrip till Stockholm, sen bio på kvällen. Snabba cash ska ses med Robin, mamma, lillebror och hans tjej.


På onsdag så ska jag jobba mellan 12.00-19.45.
På Torsdag ska jag och Robin köra badminton. Sen på kvällen är det Bankiren torsdag med Megastore gänget !
Traditionen återinförs !
På fredag så ska jag träna lite till och sen umgås med Snyggingen min.
Lördag så blir det middag.
All annan tid ska jag bara myyyysa !

Fullbokad vecka kan man lugnt säga haha !
Precis som det ska vara !
Hejjpa!
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0