Hard work work...

Hallojsan !

Nu är jag i full gång med träningen igen och det känns gooooood ! Gymmade lite med mammsen igår och det gick grymt bra med tanke på att jag inte tränat på typ två veckor.
Igår så hade jag och mamma en mys dag med lite shopping och soffslummring. Ja jag vet inte så jätte socialt att slockna på soffan när man väl träffar mor sin men jag var så sjukt trött.

Fast var inte så himmla trött jämför med imorse så klockan ringde kl 7... Så tidigt har jag inte gått upp på sjukt länge så det var en pers som hette duga. Gick till och med så långt att jag ställde om alarmet och sov en stund till haha. Kl tio i 9 varj ag iaf på jobbet, 40 min innan jag började. Hmmm ? Jag jobbade till tjugo i två ungefär och tog mig en lunch i fika rummet innan jag gick till bussen och hanade på 6an, den sega kärring bussen. Tog ungefär 20 min extra att komma ner på stan.Hur tänkte jag där ?
Vid tjugo i tre så kom jag äntligen till gymmet iaf och hoppade på crosstrainern i 10 min innan jag sprang 3 km på bandet. Observera att jag skiver JAG... Lyckades ta mig till gymmet helt själv, har aldrig hänt förut.
Efter att jag sprungit ett tag så gick jag ner och körde ett gympass också. Egentligen skulle jag baar springa idag men eftersom jag inte hade någon träningsvärk sen igår så körde jag på. Om jag inte har träningsvärk imorgon blir jag förbannad okej ?

Så just nu så sitter jag och gottar mig i gymsnusket och ska snart in i duschen. Ikväll så ska jag träffa älskling och äta semlor från ica ettan, men nu när jag tänker efter så kanske det inte är värt det.. Men Älskling ska jag träffa iaf !

Imorgon så kör vi ett gympass till och sen ska jag på bio med Bonus, Luftslottet som sprängdes ska försökas ses, om det inte händer som sist hahahahha ! Han får boka denna gång så det borde bli bra.

Ha en bra kväll !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0