Good morgon / brytar dag 2 !

Sitter här nu tio över tio och är fixad och klar. Egentligen skulle jag gå upp typ nu men Martin ringde från jobbet och väckte mig för en timme sen, han ville att jag skulle komma in kl 11 istället för kl 12 ? Kom på i duschen att han måste förväxlat mig med nyström som börjar tolv, jag börjar egentligen halv 2. Men nu är jag vaken och fit för att åka in och jobba.

Går dagen matplan började bra tills jag kom hem från jobbet, huset var helt tomt och jag var uttråkad och hungrig så satte mig vid bordet tog fram limpan, osten, jicen och frukten. Efter ca 10 min så hade jag vräkt i mig 5 mackor, två frukter och två glas juice. Det tog två sek så var magen stor som en ballong och hård som ett hårdkokt ägg. Men mätt var jag inte, en timme senare tog jag en banan och drack en liter blåbärs soppa.
Sen satt jag och snakcade skit med lilla syrran i köket tills klockan var 1.

Idag så bestod frukosten av yoghurt, banan och lite mussli.
Lunchen kommer bestå av någon sorts vv potatisgratäng light. Lenas recept men det kommer antagligen smaka himmelskt eftersom det är första varmrätten jag äter sen i måndags.

Kvällsmaten hoppas över eftersom efter jobbet 18.15 så åker jag och Koba hem till henne, fixar oss ochj tar taxi upp till Bomansgatan för där är det FEST hos Malin. Grymt nice och jag har en flaska bubbel ! Ska ladda kameran på jobbet så det blir lite pics tagna ikväll. Efter festen så blir det utgång till bmb !

Ses i dimman !
// Michaela


Kommentarer
Postat av: Jennylee

ÅH vad kul! En till rolig blogg att läsa i min bloggsamling :]



Ses på jobbet =)

2010-01-13 @ 12:59:23
URL: http://jennlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0