Dag 3 !

Sista dagen woho snart får jag äta !!
Jag kastade om mina mattider lite grann så att jag kunde hoppa över den inte så väldigt gida grönsaks juicen.
Hade noll energi när jag vaknade men efter ett uppryck så åkte jag till jobbet och jobbade mellan 12.00-20-15.
Ja jag är galen men jag var grymt pigg och på grymt bra humör så det gick jätte bra.

Efter att jag solade i onsdags så åkte jag och Robin ner på stan. Jag hanlade en kjol från MQ och en långärmad randig t-shirt rån Vila innan stan stängde kl 4. Suck !
Sen tog vi en sväng förbi hemma hos Robins föräldrar och hälsade på lill hunden.
Kvällen spenderades sen hemma hos sötnos framfrö 2 filmer. Jag var helt deckad, otroligt att jag höll mig vaken.

Dag 3 bestod iaf i "mat" väg utav ananasjuice, äppeljuice, buljong och örtthé.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0