Då kör vi utränsning !

Nu har jag skjutit på det länge nog, eller vi kanske man ska säga. Fast Alex började i söndags så jag är två dagar värre. Men nu är det iaf i full gång !


Började kl 7 imorse med ett glas med utblandat glaubersalt som tydligen ska sätta fart på magen.
Det smakade skit och etfer några kvälvningar så fick jag ner allt och gick och la mig ett tag.
Halv 9 var det dags för måltid nr 2. Äppelmust och örthé. Hinner precis göra i ordning "maten" så magen börjar korra sig så ptja saltet satte en sju jäkla fart ! Mellan "frukosten" halv 9 och 11 då jag åkte till gymet så sprang jag 4 ggr ! Haha nu är jag tom kan jag säga !

Lunchen "åts" på Alex spa



Buljongvatten ! Mums va gott hahaha smakade ganska salt bara.
Efter lunchen så satte vi oss och bastade och svettade ur oss en massa skit tills kl 2 ungefär.

Nu är klockan 3 och mat klockan ringde så nu är det dags för "Eftermiddags" som det så fint står på matsedlen.
Äppelmust och thé on the way !

Är jsukt hungrig men skam den som ger sig !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0