Brytar dag nr 1.

Efter att man fastat i 3 dagar så måste man ha 2 stycken brytar dagar då man försiktigt börjar vänja kroppen vid mat igen.
Så till frukost idag, jag följde matsedlen liiite grann, så åt jag en rosa passionsfrukt, en skivad banan, tre dadlar och ett glas äppeljuice.

Enligt matsedlen så skulle man äta fikon kompott med banan för att få igång tarmen men tro mig det gick bra ändå.

Idag så ska jag jobba mellan 13.00-20.15 så jag har gjort mig en matlåda enligt matsedlen.
Ett paket jorgubbar, ett äpple och en avokado. Mums ! SÅ sjukt nice att äta igen !

Till kvällsmat och middag så har jag lagat en potatis soppa med purjolök och majs. Till den så kommer det ätas två fullkornsmackor med massor av mjukost ! Enligt matsedlen skulle man äta Tartex, någon vegans pastej men jag tror nog att mujkosten är mkt godare !

Kan ju säga att jag kommit på varför jag varit så glad under denna fasta, eller jag är alltid glad. Men under fastan då man inte äter så blir man väldigt lätt deppig, trött och på väldigt dåligt humör.
Anledningen till mitt goda humör är ju självklart, ATT JAG HAR ALDRIG VARIT SÅ HÄR KÄR OCH LYCKLIG FÖRUT !!!! Så det är helt enkelt Robins förtjänst. Tack Älskling !


Puss på dig !
// Michaela


Kommentarer
Postat av: jessie james

är så himla glad att du hittat den rätta nu gumman :) önskar er all lycka ! :) <3 puss på rumpan

2010-01-30 @ 01:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0