14 Januari 2010

Tjena tjena !
Ny året flyter på bra och ja träningen går så där, men ack så bra jag mår ändå med chipset i munnen.

Just nu så sitter jag hemma hos Robin och väntar på att han ska komma hem, för här ska det lagas italiensk sallad, ingridienser´na inhandlade på ny matsedel så det blir på riktigt haha. Salladen kommer bestå av pesto-pasta, mozzarella bollar, soltrokade tomater, grillad paprika, oliver, parma skinka och avokado. Till efterrätt blir det nå italiensk desert och italienska ostar med kex. Hur gott låter inte de på en skala då?!

Idag så har ju jag och Bella vart på The studio och blivit sminkade, stylade och fotade. Sminkningen gick på en timme ungefär sen på 20 min hann vi med 60 bilder och tre ombyten var. Där gick det undan kan man säga ! Men eftersom vi fick samma bakgrunder som alla andra i västerås och även samma poser som alla i västerås så går det som på schema.

Lägger upp några bilder sen när jag orkar förminska dem, storleken är för stor för bloggen, suck !

Ha en bra kväll !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0