Vecko inlägg...

Hej och hå då ska vi försöka sammanfatta ihop veckan i ett inte allt för långt inlägg.
Vi kan ju börja med stockholms resan eftersom måndagen är ganska beskriven sen tidigare. Fst kn ju säga at rummet blev sjukt fräsht eftertädng och byte av lakan.

Iaf i tisdags så gick vi upp i god tid men efter en seg.. ja jag vette fan som hände men vi kom hemifrån typ 20 min efter planerat så det var med turbo fart vi började gå ner på stan. Nere vid karamellfarbrorn så blev vi uppplockade av robins systr, thank god att hon var ute och åkte annars hade vi inte hunnit till bussen.
Bussen gick 10.25 och vi var uppe vid 12. Jag var lite åksjuk och hungrig eftr resan så vi stannade till på pizza hut där jag åt en slice som smakade himmel med stor gul sol.
Sen begav vi oss ut på stan,första stopp blev åhléns city där det fanns mycke fint men inte för den prislappen så med hängande huvuden åkte vi ner till bottenvåningen och konstateradeatt fan v kommer komma tom hänta hem ! Hahha jo tjena ! På nedervåningen liger upp makeupstore så jag började medatt bränna 500 kr där.
Sen handlades det skor, tränings kläder, in på gina tricot och sen en lunch med syster yster på någon kina/ sushi resturang som hade karaoke tror jag det stod haha. Efter lunchen handlades det lite på bikbok, zara och mer gina tricot. Även en varsin klocka inhandlades.
Vid klockan 5 så var jag liite mer shopping sugen men robin var helt slut efter att frivilligt släpat på alla påsar de senaste 5 timmarna. Vi släpade oss in på coffe by georg och började med en kopp thé/kaffe och en super god muffins, sen blev det en mycket god sallad innan vi tog 18.50 bussen hem.


Haha så här tycker Robin om lasset med påsar !

Här har ni shopping alá 3900 kr :

Skopunkten 349:-/149:- Jeans från Gina och MQ 199:-/149:- ,Linnen från gina 129:- styck,Tröja från Gina 149:-


Linne Gina 129:-, Tröja BikBok 99:-, Tröja BikBok 75:- REA, Tröja BikBok 199:-, Smycken BikBok 3 för 49:-/79 :- per halsband


Skjorta och skärp Robins val 199:-/99:-, kofta Gina 199:-, Smink från MakeupStore, Klocka Ur&Penn 199:- även den Robins val.

Så i samlad hög så har jag handlat allt detta ! Blev en del för Robin att bära plus att han bar sina 2 påsar !


Väl hemma i stan så tog vi oss hem till mamma där vi visade upp våra kap, sammlade ihop truppen och begav oss till sf där det skulle ses Snabba cash !
Jag hade bog för höga förväntingar på den för jag tyckte den var allmänt trist, efter en timme började jag skruva på mig. Jag tycte filen var rörig och luddig,ingenting förklarades så mycket som man ville. SKa nog ta och läsa boken så man får hela storyn och inte bara en bråkdel av den ! Så nej det var ingen höjdar film fast bra platser hade vi iaf !

På onsdagen så jobbade jag mellan 12.00-19.30 sen åkte jag och snyggingen och storhandlade innan vi åkte hem till honom och lagade tacos med min egna guacamole. Sjukt gott, vi åt tills vi storknade. Sen på det så blev det godis, chipps och ben&jerrys. Fast jag åt bara glassen, chunky monkey, sjukt god !! Efter ett tappert försök av at så film så somnade jag, och sen han och sen somnade vi båda om på soffan och vaknade vid halv 3 sen släpade oss till sängen haha !

På torsdag morgon så ringer nya bossen och br mig komma in och jobba så med full fart och med elden i röven så beger jag mig till jobbet och jobbar mellan 14.00-20.15. Sen hem till älskling för lite mys.
På fredag så jobbade jag mellan 9.30-20.15. Så där lagom segt när det va sjut lite folk och man mycket hellre ville ligga i sängen och mysa. Men det fick vänta till kvällen.
Lördag så jobbade jag mellan 9.00-18.00, robin jobbade också så det var väl okej att hppa in på sin ledia helg haha. På kvällen så åt vi gott, oxfilépizza med gorgonzola och bearneisås och till efterrätt, godis chips och dipp ! Efter en film som jag sov mig igenom så åkte vi till hallsta för att hämta de tre fyllegubbarna gruse.

På söndag så åkte robin till jobbet medans jag låg och drog mig ett tag till. Vid halv 1 så blev jag rastlös och började plocka disken från gårdagen. Sen medans jag ändå var igång så passade jag på att städa reste av lägenheten också haha ! Fick hon fnatt där kan man undra?
Robin blev sjukt glad iaf ! På kvällen sen så käkade vi spicy hot och begav oss hem till hans kompis med lösgodis för 83 kr och en stor choklad kaka. Vi kikade på baksmällan och hade mycket trevligt.

Man kan ju ställa sig en fråga efter en sådan här vecka. Är det konstigt Michaela att du gått upp 4 kilo ?! Och ja obin jag vägde mig innan frukost, efter jag gått på toa så det är ingen felaktig vikt. Så hej hårdbanting närmsta tiden ! 

Hejjpa !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0