Snart så !

Spänning,pirr, spänning och mer pirr ! Är snart bara en vecka kvar tills flytten. Kommer bo hemma nu i två dagar sen tvinga mig in hos älskling, trivs bättre där än här hemma så är nog lika bra ... HAr packat i stort sätt allt jag har här, alltså en resväska och två ica påsar ... Hmm sicket hem, man brukar ju ha lite mer saker där man bor kan man tycka... Men i mitt nya hem så jäklar ! Längtar nå så sjukt mycket !

Btw så fick jag reda på igår att jag kommer jobba 50 % i mars och april. Tackar ! Kommer deffenetivt bli en utlands semster i augusti ! Hoppas det kan bli mer permanent så man kan leva lite och inte bara bo.

Imorgon så blir det jobb mellan 9.00-18.15 sen hem till mammsen där det blir födelsedags middag innan jag ska iväg på Camillas 25 års fest. Kommer bli sjukt nice med 2 flaskor vin och ett härligt gäng. Vette fan vadj ag skah a på mig bara... Får fundera ut två alternativ så får familjen och älskling bestämma haha.

Nu ska bara älskade robin ringa så man kan sova sen !
Sov gott !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0