Skön helg !

Blev tack och lov frisk från kräksjukan men bieffekterna av den var inte att leka med !
Magen tog så mycket stryk så har inte kunnat äta fast mat på hela veckan, så fort jag ätit något har jag fått världens magont så har levt på nypon och blåbärssoppa. Inga dirket energi kickar där så försöket att jobba igår gick rakt åt helvete. Kom in vid 12 och pkte he mvid halv 4. Var svag, hadeo nt i huvet och kallsvettades sammtidigt som magen gjorde ont. Ingen bra kombo !

Igår kväll så åt jag och älskling tacos och ja det gick bra så länbge jag åt sen fick jag ont i magen igen, men var gryt nice att få i sig lite så man piggnade till en aning...
Nu de närmsta dagarna så ska jag bara ta det lugnt och återhämta mig så man blir vanlig människa igen.
Ikväll så har Robin löst in en av sina kärleks cheakr som han fick på alla hjärtans dag så ikväll så blir det hemma myskväll, jag fixar allt. Så ska laga mat med blåbärspaj & vaniljsås till efterätt. Vad det blir till huvudrätt har jag inte bestämmt än, men lutar åt ett håll...

Sen så är det ju snart måndag för sjuttsingen ! Skaffade mig nyss en hemförsäkring för det är tydligen viktigt att ha... Sen har jag inhandlat lite saker till lägenheten och mer kommer inhandlas i helgen och på måndag kör vi på stort !
Till min hjälp så har jag älskling, mamma, alle och Alexandra. Jätte snällt att ställa upp.
Har även bokat ett stort släp på ok så vi kan köra alla saker på en körning vilket blir grymt skönt.
Ska nu kika på en sänggavel till sovrummet, en sådan måste man ha och har ingen aning om hur den ska se ut... Kan man köpa endast huvudgavel ?

På lördag blir det melodifestivalmys med mammsen, ska bli skönt och mysa lite med henne.

Ha en bra helg !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0