Onsdag !

Klockan ringde 6.45 imorse, 6.46 fick jag ett gulligt godmorgon sms av älskling, så sött !
Jag hasade mig sakta upp pga av den ohyggliga träningsvärken jag har i ryggen, midja, höfter och vader.
Shit alex mörda mig igår på gymmet !
Jag åt en snabb frukost och slängde på mig lite smink eftersom jag ser ut som en minfält i ansiktet.
Frida och Neo kom och plockade upp mig, sötase ungen !
Åkte till jobbet för sony ericson utbildning där vi fick veta lite om ny släppen, kommer ne hel del fina och coola grejer men frågan är ju, Kommer grejerna att fungera ? Alla vet ju hur bra sony ericssons nya telefoner håller, hmm...
Efter utbildningen så landade jag på gymmet vid 20 över 9. Gick på bandet i en halv timme innan jag sprang i 5 minuter. Sen sa benen stopp ! Träningsvärk i vaderna och en konstig smärta i vristerna och smalbenen...
Tog mig sen en promenad hem och har nu packat ungefär hälften av mina kläder i en stoor väska.
Ja jag flyttar ju snart ! Detta är den sista veckan som jag bor hemma på riktigt, nästa vecka kommer jag spendera mest med robin så har inte mycke tid kvar.
Såå sjukt spännande så jag håller på att tuppa av ! Denna vecka ska jag skriva på konraktet, se ifall jag kan byta dag med någon så jag är ledig den 1:a mars. Är inte så smart att få alla andra att vara lediga då jag själv jobbar haha.
Det är även på g att hända lite grejer på jobbet, vet inte vad det är men hoppas på något bra !

Annars idag så ska jag ta det lugnt, kanske slänga fram epilatorn en stund om jag orkar.
Ikväll så är tanken att jag och Alex ska slå kalckarna i taket men har sån sjuk träningsvärk sen så är det utbildning imorgon också så får se hur det blir med den saken.

Hejjpa!
//Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0