Nyckel...

Har precis fått nycklarna till lägnehet och har fyllt bilen med det första lasset grejer.... Ska snart åka dito ch dubbelkolla så allt det här verkligen är på riktigt. Känns fortfarande som en dröm som man snart ska vakna upp från ...

Sitter och läser ett gammalt inlägg från december som jag skrev då:

Så som det ser ut nu:

Få mer jobb, hellst 75 %
Skaffa lägenhet
Renovera om den
Skaffa Pojkvän
Fylla 20 !! Vill inte vara ..ton, tonåring längre.
Utveckla mig antingen inom jobbet, eller gå utbildning. Är fortfarande sugen på konferense värdinna.

Det är de målen jag har just nu, och ja jag vill ju hellst att allt skulle ha hänt för en vecka sen ...

Och ja få mer jobb,  check ! Jobbar nu 50 %.
Skaffa lägenhet, check !
Skaffa pojkvän, check ! Har ju min bästaste robin

Så kvar är att fylla 20 så är listan komplett. Tog snabbare tid än vad jag trodde då men allt känns så sjukt jäkla bra ! Är lycklig varje dag och känns som om ja, jag drömmer.

Visar bildern från lägenheten senare...

// Michaela som älskar livet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0