Dagen med stora O, Onsdag !

Idag så har jag och Ninni var och simmat i en timme. Fy fan vilken värk i rumpan och i låren. Var inte ås skönt att simma men ack så nödvändigt ! Det var jag hon och pansionärerna, wiiooo !!!
Resten av dagen så tänker jag bara slappa och dö för en stund....


Föresten ! Har jag sagt att jag älskar den här killen mer än livet själv !
Och har jag sagt att den här killen är den mest underbara och knäppa person jag känner ?
Har jag sagt att han gör mig lycklig och är anledningen till att jag vaknar med ett leende på läpparna varje dag ? Har jag sagt att han är Bäst !
Kan jag ha glömt att säga att jag tänker på honom varje timme, minut och sekund på dygnet ?
Att jag saknar honom så fort jag inte träffar honom?
Har jag sagt att han är jävligt snygg och att jag blir varm så fort jag tittar på honom ?
Nee jag kanske inte säger det tillräckligt mycket, men så är det iaf !
Jag Älskar Dig Robin Eilegård !
SÅ DE SÅ !

Puss !
//Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0