Brrr...

Sitter just nu och försöker värma mig med datorn i knät. Fasiken va kallt det är i detta hus !
Tur att det finns lite varm mat i magen annars skulle jag frysa änu mer ...

Idag så var det nokia utbildning på jobbet vilken var mycket givande. Det bjöds på smarrig frukost och en del bra info.
Efter utbildningen så tog jag Fabian och åkte till gymmet där jag mötte upp alex. Vi körde en halv hjärtat uppvärmning och sen tränade jga lite mage medans alex halv sov på en dyna brevid. Kroppen kändes verkligen inge bra idag, har tränat 3 dagar i sträck nu och gått upp kl 7 två av dem så förstår varför jag är trött.
Eller har Alex sånt inflytande på min träning att jag bara orkar när hon gör ? haha

Jag åkte hem och mördade benen med epilatorn och kollade på film med min sjukling till far innan jag åkte hem till baby och myste en stund innan vi brummade till furugatan där det skulle skrivas kontakrt, jag sa även vilka saker jag ville ha och inte. Helgen den 27e-28e får jag nyckeln sen är det bara att trycka in grejer.
Känns så underbart !

Om 45 min ska jag sätta mig i en kall bil och åka till jobbet för kvällsmöte, ska även få nya schemat så jag vet hur jag jobbar 1a mars !

De närmsta 3 dagarna så ska jag jobba och försöka klämma in en semlaätning med älskling och även ett kalas med mammsen som fyller år på lördag, 30 fina år blir hon ! haha

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0