Trött dag ! Fredag 10 December

Shit redan 10 December och endast 2 veckor kvar till julafton som sötnos påpekade igår. Vafan tog sommarn vägen ?

Idag så skulle jag egentligen jobba 13-19.15 men fick byta mina lediga dag på måndag mot att vara ledig idag istället. Känns skönt att helgen började lite tidigare efter att ha jobbat 9.45-22.30 igårkväll.

Efter jobbet igår så blev det lite filmmys med sötnosen. När han vid halv 2 började dansade på bordet av överpigghet så slocknade jag skönt i soffan.
Kan sen säga att det var grymt skönt att jag, efter att hans klocka ringde innan 6 imorse, kunde somna om och sova ända till 11 då brevbäraren väckte mig. Varför måste det smälla så förbannat i brevinkastet ?!

Idag så ska jag ner på stan och möta upp Hashtomte för att lämna tillbaka mini dildon som jag köpte till henne i födesledagspresent. Eller jag byta mot en som inte damparlåss så fort man sätter i batteriet...
Får se om det kanske blir en fika på det också. Sen ska det inhandlas smink, då mitt I.D är slut.
Att försöka buda sig till ett bra pris på tradera när man är i depseratläget "tom burk" gick åt skogen då budet åkte upp över 300, frakt på de så kan man lika gärna köpa i butiken... Tacka vet jag Kredtikortet !

Imorgon kör vi inflyttningsfest !


Kommentarer
Postat av: alexandra

duuu äääär såååå hiimmmmllaaaaa seeeeeg pååååå aattttt uupppddaaattteeeerrraaaaaaaa, gah.

2010-12-14 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0