Dåligt humör-dagen !

Imorse när jag vaknade så var jag sjukt bitter, när jag åkte till jobbet började jag surna till. När jag kom fram till jobbet så var skenet uppe ett tag sen kom huvudvärken tsm med det dålia humöret tillbaka. Har vart helt jäkla paj idag och har bara lyckats tänka halvvägs med mitt seeega huvud, viljet resulterade i katatastrofalt tagg på jobbet. När jag hämtade morsan så var jag på änu sämmre humör. Sen får jag reda på att sötnosen krockat och ja då blev ju inte direkt dagen gladare. Utan nu är man på fett dåligt humör och sjukt orolig samtidigt. Fin kombo ...

Och det här inlägget skriver jag bara för att Ninnisen klagade på dålig update. Bättre nu?!


All out från BitterFittan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0