Mitt i veckan ..

Just nu så är jag mitt uppe i min 10 dagars vecka kan man säga. Har jobbat sen i onsdags och kommer jobba ända tills på fredag. Puh! Det känns att man lever!
Igår var iaf tabken att jag skulle ha en lugn lördagkväll med mig själv och en film i soffan. Jo tjena ! Koba lyckades övertala mig till en utgång med henne, martin och några till. Fast erkänner att jag inte var svår övertalad.
Jag slutade halv 6 och tog bussen hem, rusade in i duschen och på med kläder. Jag cyklade sen hem till koba där jah sminkade mig och fixade innan vi gick till bomansgatan hem till crille där vi skulle grilla.
Matte och Helena kom förbi sen drog vi ner på stan där vi mellanlanade på cirkus för ett glas vin innan vi gick till bmb. Där slog vi klackarna i taket en stund, men mestadels så satt jag , jenny och michaela ute på terassen och snackade jobb. Kul festämne liksom ! Efter bmb bar det va hemåt för lite mys.

Idag så har jag jobbat 12-18.15, dagen började bra men blev sen till ett ända larm kaos då alla larm gick ett isänder och ingen larmdosa fungerade .... Gah! Slutade med att jag och patrick skruvade isär och hemmameckade så dom fungrade till slut. 45 min tjut är inte bra för huvudet ... Men nu är jag hemma och har fått i mig lite mat.

Sova sen och sen fullfart på jobbet !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0