Helgen !

Jahpp då kör vi en kort sumé med bilder över helgen !

Eftersom att jag skulle vara fyllechaffis åt pappa på fredagkvällen så var nyktert ett ultimatum. Vad gör man en nykter fredag kväll då? Jo man jag ju tex köra en film och pizzabaks kväll med Sami !


Blev två mycket goda pizzor, min med extra ost och mozzarella, såklart !

Vi hade hyrt Green Zone med Matt Damon som man kan säga är som alla andra krigsbaserade filmer.
Kännde att den var lite utdragen så efter den så satte vi på filme Upp. Där kan vi snacka bra film haha !
Var nog därför som båda två inom loppet av 20 min somnade. Pappa ringde tio över två och undrade varfan jag höll hus?! Blev att fort som fan skjutsa hem sami och sen leta reda på en mack som hade nattöppet etfersom jag hade tom tank och enbart kontanter... Efter fjärde macken så hittade jag äntligen en som var öppen.
Vi halv tre så landae jag ute i övernäs där 5 fulla karlar satt och spelade poker. Sen blev det ju som vanlig långdraget och en bra bit att åka så kl 4 kom jag hem till pappa och fick äntligen sova efter mina 10 dagar på jobbet.

På lördan var jag ledig och var som sagt i inlgget innan ute och kollade på möbler.
På kvällen så var det dags för teleavd. kräftskiva med mig,koba,frida och isak.










Kvällen slutade på BMB efter att en väldigt full och galen isak försvann och hittades dagen efter utan minne frånkvällen. Haha helt sjuka människor detta, men helt suveränt rolig kväll !

 

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0