Hej bloggen !

Hur är läget ?

De tre senaste dagarna har jag varit bosatt hemma hos mamma. På grund av att det varit visning här i lägenheten både måndag och tisdag som var och kommer vara mina enda två lediga dagar på väligt länge så valde jag att fly lägenheten och bara ta det lugnt isätllet för att gå på tå här hemma i ett försök att inte stöka ner.
Jag och mamma städade upp i söndags kväll efter jobbet sen tog jag mitt pick och pack. Det är inte försen nu jag kommit hem och kan börja bo igen.

Måste bara säga än en gång att det här SUGER HÅRT !!!  

Lägenhetsletandet går sidleds just nu, inte bakåt och inte framåt. Igår så blev jag erbjuden visning på en lägenhetn hos mimer på stentorpet som jag kiade på och tackade utan tvekan ja till. Så nu håller vi tummarna över att jag får den. Funderar på ifall man ska krasha de andras datorer så de inte kan tacka ja... Hehe !

Annars då, ser att ni läsare hänger kvar, bi 14 stycken. Mycket trevligt ! Jag skulle vilja skriva ut exakt allt jag tänker och gör men det sticker tydligen i ögonen på vissa och jag orkar inte med idiotiska kommenatrer så jag väljer att låta bli.

Har iaf den senaste tiden träffat en massa nytt härligt folk och även någon gammal bekantskap. Tycker det är skönt att männikor inte försvinner bara för att man tappar kontakten för en stund. Har nyss setat och tok smsat med en ny bekanskap och ska på fredag träffa en gammal. Livet flyter på även fats jag jobbar 100 %.

Nästa lediga dag är den 21a Augusti, alltså om 10 dagar. Puh ! Har work work ! Men idag så hade jag och frida grymt flyt, så fort man var ledig med en kund så dök en annan upp och det var så lätt sålt ! Just the way we like it ! Hoppas på fler sådanna ! :)

Nu ska jag ta och sova, imorgon är det 9.45- 20.15 som gäller.

Hörs !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0