En solig ledig dag !

Igår så var min andra lediga dag denna vecka, så grymt skönt som jag uppskattar mer än någonting annat.
Helt sjukt att man måtse jobba halft ihjäl sig för att förstå hur underbart det är att vara ledig haha !

Lediga dagen började iaf med att farfar ringde och väckte mig kvart i 10. Jag svarade med min fina morgon stämma och gubben blev tokförvirrad och trodde han hade ringt fel. Haha !
Efter att försökt somna om några gånger så gav jag upp och satte mig vid datorn en stund istället. Efter 10 min blev jag sjukt rastlös så jag tog mig till rocklunda där jag gymade och körde en runda i spåret. Grymt skönt att röra på sig, var över en månad sen som jag avr på gymet sist.
Efter träningen så tog jag en promenad hem i spanienvärmen, stötte på en person som jag inte gära ville träffa på i min fina och svettiga utstyrsel haha. Men men... Väl hemma gjorde jag mig i ordning och Emmsan kom förbi, vi tog en promenad ner på stan där vi besökte Galna glassen och åt varsin galen glass. Vi tog sen en sväng förbi systemet där jag inhandlade lite gott inför Mackans spontanlördag. Sen gick vi till solstudion och körde en 24 minutare.



Sen tog vi en promenix hem igen. Jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning för andra gången, denna gång för att möta Pontus "Porre" Lampela nere på kajen för en sallad.

Vi snackade lite skit och bestämde att en trubadurkväll på sjökrogen skulle hända !
Jag åkte hem och gjorde mig i ordning för tredje gången haha. Mamma hämtade upp mig så jag umgicks med henne en stund innan jag mötte upp Pontus och gänget på sjökrogen vid tjugo i 11.
Sjukt skön kväll med grym stämning och trevliga männsikor. Michaela gillar detta ! (Y)
Var sen hemma hos mammsen vid halv 3 efter att ha nekat en och annan bortamatch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0