Allting kommer lösa sig !

Den senaste veckan så har det varit helt kaos, har dividerat fram och tillbaka tusen ggr och försökt komma fram till hur fan jag ska hitta ny lägenhet. Svaret resulterade sig i migränhuvudvärk som började för 5 dagar sen och håller i sig än och magkatarr. Alltså så stod jag kvar på samma skitställe fortfarande. Fick inge lån och ser ut som om att mina kö dagar räcker typ halvvägs till en hyres... Jahapp blir morsan soffa.

Kommer få hjälp med att fixa lägenhetslån  ! Så nu känns det bättre och ska på en visning ikväll och en till på onsdag. Hoppas allt går vägen så jag har ny bostad den 1 oktober annars blir det mammas soffa. Känns sådär !

Annars så var det Elba i lördags med tjejerna ! Let the pictures speak !


Jag,Emma,Moa,Jessie och Jennifer




Gaylan emmas gryma taxichaffis !


Grabbarna Lillå ! ( och nej den frisyren var inte fin ;) )


Emma vill inte gå till förskolan hahaha

Grymt fin bild på mig och Emmzan !

Sjukt rolig kväll, kom hem med 3 brudar strax innan 5 efter ett avslut på tipptopp där västerås största ego fick sig en rejäl diss ! Haha hade 4 nya nummer när jag vaknade på söndagen varav ett jag väntat länge på men inte vågat prata med personen, två år tog det nog ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0