Vilken soppa !

Igår så jobbade jag mellan 11-16 och sen så var tanken att jag och mamma skulle ut och fota i det fina vädret. Jo tjena det regande som fasen. Vi åkte hem till mig och fotae lite här istället.
Vid 8 så kom Alexandra hit, vi skulle laga potatis och purjo soppa.

Allt började bra tils hon sa att man ska ju mixa soppan med en stav mixer. Tror du jag ha någon sån eller ? NEJ !
haha så vi körde med vanlig mixetr istället.
Här har ni resultatet:

Japp soppa i hela köket, golv, väggar, diskbänk och på oss.
Man ska ju hålla i locket när man sä'tter på mixern haha.

Idag så harj a jobbat mellan 12-19, fick gå hem en halv timme tidigare eftersom att jag hade en killer sälj dag idag ! Jag och mammsen åkte och solade. Just nu så borde jag egentligen göra mig iordning för en födelsedagfest men jag är helt jäkla död, somnade i solariumet och går på halv fart nu. Ska isrtälet mysa framför vampire diaries och lite film. Även fast det skulle vara trevligt att umgås med lite folk.

Ha en bra kväll iaf och Grattis till Jenny-Lee !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0