Påskafton..

Glad påsk på er !
Inte för att det känns som påsk, känns som en helt vanlig vårdag haha jag har nte en skaffat påskris..

Igår så var det iaf ¨påskmiddag hemma hos farmor och farfar med familjen. Var lika trevligt som alltid och sjukt god mat. Var inte den gammla vanliga påskmaten utan var en super god kräftsoppa, skinka, rostbiff, kokt lax och bröd.
Jag kom dit vid halv 7 efter att ha jobbat från klockan tolv. Vid 8 så fick jag och lillebror skjuts hem hit.
En utgång var planerad med Alexandra och anna så vid 9 så kom dom hit och vi körde ne leftover förfest innan vi stack till tabazco vid 11. Efter en delikat apple/strawberry daquiri så gick vi till sliskan och skakade fötterna ett tag innan vi geva oss hem vid halv 2.

Idag så vaknade jag halv 10 och kollade på tv en stund innan jag började med att storstäda i lägenheten. Så nu så är det rent, fint & väldoftande inför imorgon.
Snart ska jag ta mig en dusch och göra mig i ordning för ikväll så är det påskmiddag hemma hos älsklings föräldrar. Myspys ! Och imorgon så är det påskmiddag hema ho mig för mamma och mostrarna älskling och Alexander. Kommer bli kul att laga min första påskmiddag tillammans med mammsen här hemma hos mig.

Är det någon mer än jag som fastnat för vampire diaries som går på 6an? Jag tycks alltid missa varannat avsnitt så sitter nu och kollar ikapp på näten, men man får bara kolla 72 min i taget för sen måste man vänta 54 innan man får kolla igen... Suck ! Så nu är jag mitt i avsnitt 5 och väntar ut dom där 54 minuerna så jag kan kolla klart ... Mycket bra serie iaf, lite twilight stuk över den.

Nej ska nog ta mig en dusch för att fördriva tiden lite. Är sugen på en solpromenad också men får se om jag orkar, är liiiite sleten från igår.

 

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0