Onsdag 21/4 - 2010

Idag är det då onsdag i slutet va april, vädret är piss crack och känns som februari.. Suck !
Dagen har iaf spenderats på älsklings soffa där vi båda två låg och drägglade hela natten.
Igår så grillade vi entrecote och grönsaker, sparris inlindad i bacon och ugnsstekt potatis, grekisk sallad och tzatsiki till. Mums ! Efter de så åt vi lite godis, chips och ostbågar innan vi båda somnade, vet inte ritkigt om det vart en film eller nått vi kollade på men det var säkert bra haha.

Igår så drog jag mig även till gymet halv 10 och körde ett allround pass som hette duga, uppvärmining med 3 km löpning och sen mosa i maskinerna, har skaplig träningsvärk idag kan jag säga. Efter träningen så tog jag mig hem och gjorde mgi orndning för en Lunch med Alexandra, han knappt ur duschen försen det tok ringde på dörren och utanför så står en lverlycklig alexandra med teoripappret i häögsta hugg, Gog känt så klart så ett stort GRATTIS sitter inte helt fel.
Vi tog en promenad hem till henne där vi käkade kagenbaugett och kollade på the bounty hunter, sjukt bra film !

Vid halv 4 så drog jag mig ner på stan och mötte upp Emma för en ficka på Waynes. Var ett tag sen kan man säga... Efter fikan så kom älskling och hämtade upp mig, vi åkte och handlade och ja resten vet ni redan.

Just nu så har jag damsugit hela lägenheten och även organiserat om gardroben lite grann, man såg verkligen inte vad som var vad där inne haha. Så nu är det fint i läghenhetn och även jag är ren och fin, gjorde en stor resning och tvättade även löshåret som nu är fluffigt och luktar gott haha.

Kvällen ska förhoppningsvis spenderas med  Älsk men får se hur tiden blir.

Imorgon så blir det morgon tränings och sen jobb mellan 14-20.15.
Fredagen kommer spenderas med mammsen, blir stanrunda och shopping. Jag har ett tomt skafferi som behäver fyllas rejält ! Ska försöka komma på nå kul nyttigt att äta, hellt vegetariskt. Ska nog slå mig ner med min kära vän google och höra efter lite om han kan hitta på något haha.

Btw Så har jag nu fått reda på min semester, blev v35-36 inte ens i närheten av Robin så det känns ju sådär, pricka fel totalt av 9 möjliga veckor... men då blir det en utlandssemester med mammsen istället.

Nu ska jag kika resa och mat !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0