Michaelas nya stil

Igår så skulle jag ju ner på stan och kika lite. Det jag skulle kika på var löshår, har tröttnat på mitt korta ganska så rejält. Typiskt nog så var det helt slut i hela stan, endast beställningar fanns kvar men det ksulle ta en vecka.
Jag ringde runt till halva sverige men ingen ville eller kunde åka med mig till stockholm så jag kunde hadla där..
Det slutade med att jag ringde upp syrran och hoppade själv på tåget till stockholm. Ipmpuls tjejen som älskling kallar mig stämmer nog´in ganska bra.

Väl framme i storsta så mötte jag upp Denice och vi tog oss en promenad upp till tajmahal där jag köpte hår och klipps för 610 kr, beställningen här hemma skulle gå på 1300 kr, snacka om prisskillnad.
Efter vi varit där så gick vi runt lite och åt sen lite lunch innan bi betämmde oss för att jag skulle stanna kvar resen av dagen ochen utgång inplanerades. Spontant på en tisdag sådär haha.
VI åkte hem till henne där jag sydde och fixade ihop håret på klippsen innan vi gjorde oss i ordning, denice granne tom tittade förbi en stund och var på väg att hänga med ut, i ungefär 1 sekund... Vid 10 så tog vi en taxi till "the soap" på birgerarlsgatan vid dramaten.

Vi var där en stund och träffade på Dj Hångel, han från sandhamn ni vet.. Snubben satte sig id oss och började prata och prata och prata. Killen höll aldrig tyst, så jag som inte kännde honom och inte hängde med alls i vad han och denice snackade om satt och kollade på dj:n som spelade istället. Int så jätte intressant dock.
Efter en tund så fick denice dåligt samvete så hon och jag gick till en annan bar istället innan vi tog en taxi till donken hemma hos henne och käkade lite innan vi gick hem och sov.

Klockan 11 så tog jag tåget hem och nu ska jag snart ner på stan och klippa mig lite grann. Måste tunna ut mitt hår så det smälter ihop med löshåret.

Här är iaf före och efter bild:



Blev as bra och är sjukt nöjd.

Hejjpa!
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0