Long time no see !

Oj nu har dagarna rusat förbi igen, var en vecka sen jag skrev senast.. Inte okej !

Ifredags så hade jag ju som sagt en shopping dag med mamma, överst på listan stod ett par snygga sneakers och en jeans jacka. Skorna hittade jag på Stadium ett par Addidas, vita as snygga för 800 :-
Jackan hittade jag på MQ, märket 365 sunshine för 600 :-...

Sen så hamnade vi inne på korthuset där det var 50 % utförsäljing på typ allt så där inhanadle jag två stycken jätte fina guld ramar 20x30 för typ 60 kr styck och en jätte fin ljus stake för 50 kr med 5 st ljus till för 25 kr.

Passar jätte fint in i mitt vardagsrums fönster.
Sen så köpte jag även 2 st ögonskuggor på makeup store, en lite rosa guldig till vardags och en beige/rosa glittrig till fest.

Och på tal om fest, i lördags så hade Mackan från jobbet en liten mjukstartsinflyttningsfest, den riktiga blir senare.
Det vart folk från jobbet och några av deras kompisar.


Peter kylskåp hahaha !


Vid halv 12 så skulle alla dra ner på krogen, men jag mackan lisa och hennes pöjk bestämmde oss för att stanna kvar och spela lite guitarhero. Men gick inte så bra eftersom Mackan hade tappat bort dongeln och sen bröt i sär hela gitarren... Så vi drog ner på krogen vi också, till bmb rättare sagt. Där slog vi klackarna i taket och lurade en finnländare vid namn simon att mackan var ett golfproffs från England som var på besök. Sen efter de så gick vi och pratade australenska, jag hette Sandra tydligen haha. Stört !

Fröken Koba var där !

Jag och en väldigt full Mackan !

Efter krogen stängde så drog allihop till Burgercorner där det inhandlades kebab och sen tog vi en taxi som slut destinationen var bomansgatan, men det blev först ett stopp på blåsbo hemma hos peter för sprithämtning och sen ett öl stopp på shell innan vi kom fram, dyr taxi resa det där haha.
På efterfesten satt jag och halv sov, drack lite cola och sen efter att ha blivit dissad av mitt gåhemsällskap så tog jag kl 5 en taxi hem. Haha känndes fint att gå upp vid 11 för att jobba sen.

I söndags så började jag som sagt att jobba vid 11 och jobbade sen till kvart över 6. Fick skjuts hem och intog soffläge en stund innan jag bestämmde mig för att laga mat. Efter att älskling åt köttfärsbiffar för nån vecka sen så har jag varit grymt sugen på det. Så jag lagade köttfärsbiffar med basilika, ugnsstekt potatis och sallad till de. Lagom tills maten var klar som kom älskling över, vi åt mat och mös framför teven och snackade lite skit innan jag vid kl 1 tvärsomnade och sov skapligt skönt, hade sovit skönare om jag hade sov sällskap men man kan ju inte alltid få som man vill ;) hehe..

Igår så körde jag hård träning på högnivå, sprang 5 km innan jag sen gymmade i 1 timme. Shit har inte sprungit 5 km på ett år fan. Märks att man har bra grund kondis. Sen jobbade jag mellan 16.45-20.15, stört mycke folk efter kl 6, Jimmy som skulle sluta kl 6 fick stanna kvar till stängning.

Idag så har jag tränat med lillebror och sen tagit en stan runda innan pappa kom h8it och hjälpte mig med att skruva upp teven på väggen och sätta upp en till lampa i min nattsvarta hall så nu är det ljust där.

SÅ fint blev de ! Ska försöka hitta någon lösning till sladdarna bara. Måste bara säga att LG inte tänkt till alls när dom bestämmde vart monteringshålen skulle sitta ! När vi skruvat på festet så hamnade det precis ivägen för den optiska kabeln så den gick inte att få dit. Men efter en Erikssons nödlösning som innebar att pappa skalade av hela kabeln så lyckades vi få igenom den. Seriöst LG tänk till lite kanske !

Nu ska jag käka lite mat och sen hoppa in i duschen !
2 dagar ledigt till sen, undra vad man ska ta och hitta på.. Träning blir det iaf !

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0