I väntan på ...

.. Snigeln och sengångaren Jennifer. Haha vi skulle mötas kl 1 nere vid 55:an, vid 20 över så har Jennfan inte dykt upp så ringer och hör efter vart hon är och får reda på att hon schabblat bort tiden och sitter & äter med sin mormof och morfar. Haha Jennifer i ett nötskal ! Hon förväntas istället vara hör till kl 2 men vi får väl la se ;).


Jag bjuder på den bara för att ...

Så länge så sitter jag och spånar lite till Älskling födelsedag som är nästa vecka, tänker inte skriva vad jag hittar på eftersom han läser. Men jag ha en bra plan på G som jag hoppas blir lyckad, men det är ju försig mig vi pratar om så kan inte bli annat, eller hur ?! Men du kommer gilla det mycket iaf sötnos.

Har nyss svalt i mig en nutrilett diet shake som smakade blåbär, lite annorlunda mot choklad och jordgubb som allt annat smakar. Är i gång som fan nu med träningen och maten, känns grymt nice ! Magen har blivit fastare men låren ser större ut, men muskler kommer ju innan fett fösvinner så är nog därför, men kan ju vara fint ändå...

Nu tog det stopp i fingrana får skriva mer sen !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0