Hurt hurt !

Nu jäklar säger jag bara ! Nu kör vi haha !

Nu börjar nyttiga veckan eller jag månaderna kan man säga, hoppas det håller.
Denna vecka så ska jag endast äta soppor till lunch och kvällsmat sen nästa vecka kör vi på sallader.
Sen så var jag och Alex ute igår och speang typ, ja måste ha blitt 4 km. Från mig, runt hela cityringen och tillbaka till mig. Tog strax under timmen tror jag.

Idag så är jag ledig och ska snart bege mig ner på stan och kika lite, är så grymt nice väder ute så kör på lite vårig outfit.

Piss kamera och piss mörkt i hallen men man ser ju kjolen iaf haha.
Blir svart linne och svart kofta till, högklackat och sen min nit skinnjacka.

Ha en bra dag !
//Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0