Helgen

Denna lediga helg har spenderats med och hemma hos mamma Sahlström även kallad för "Aino"...
I fredags så åt vi spicy hot och mös framför en film efter att vi båda jobbat en lång dag.
I lördags så gick vi upp innan 10 i gjorde oss i ordning för lite fotografering. Mamma skulle ta lite fina naturbilder så vi passade på att fota varandra lite också. Vi började ute på Ängsö och åkte sen ut till Björnön.
Var skapligt kallt att stå i bara klänningo ch tights när det är 8 grader och blåser storm haha. Men blev bra bilder som ni ser längs uppe i headern. Här är lite mer bilder:

Tanken var sen att vi skulle åka och träna men vi sket i det och lagade mat istället innan körslaget skulle börja.

Idag så tog vi oss till gymmet där det var helt smockat så vi tog med oss kameran ut på en promenad istället...
Sen när jag kom hem hit vid 6 så kännde jag ett hårt gnagande i nacken, det var dags att ta reda på disken som svämmade över i mitt lilla kök. Jag har typ inte diskat på över en vecka så det var ingen vacker syn eller doft som man möttes av. Efter jag diskat upp allt så ställde jag mig och lagade 4 stycken matlådor bestående av pasta med ost och broccoli sås gjort på soyamjölk, mums ! Så nu är köket snyggt och mat finns ett par dar framåt.

Nu så ska jag sätta på en film och sen sova, upp och jobba imorgon, 12-18.

Natti !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0