Då sticker jag !



Då ska jag snart dra mig ner på stan i denna utstyrlsel. Jag försökte locka håret lite men gick inte så bra när jag bara har plattången som redskap haha.

Btw så blir jag alltid glad när man får höra gammla godingar på radion. För en stund sen så spelades in the loop med e-type från -96 på radio seven. När jag var mindre så hade mamma två skivor från -97 och -96 som jag lyssnade på jämt, som tur är så finns spotify och självklart så fanns båda skivorna där så nu poppas det för fullt.
Loving it ! haha hör lite i bakgrunden att grannen på andra sidan väggen sitter oh förösker överrösta min musik med sin, men jag är inte den som är den så självklart har jag på högst haha !

Jag ska ta lite fina fik bilder sen så får ni se en today bild på mig och Denise så kan man jämföra hur mtk vi har förändrats på 5 år. Kan bli kul att se :)

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0