Trötter söndag

Igår kväll så åt vi grymt god mat, biff med kantarellsås och chevrépotatis sallad. Mums !
Efter maten så åkte zombie michaela ner på stan och mötte upp mamma, denice och tok moster. Vi gick runt lite på kulturnatten och lysnade på Malins band innan det halv 11 var time för Trix´s eldshow. Sjukt grymt och läckert, önskade att jag hade haft en typ nikon d3 med 18-200 mm optik med 1.2 bländartal, snacka om grymma bilder det hade blivit. Shown avslutades iaf med ett sjujäkla häftigt fyrvärkeri.

Idag så gick jag upp halv 10 för att åka med mamma och tisse ut till media markt. Det var storhandling på G och jag gick därifrån med ett 4 gb minneskort och ett kvitto på min beställda Samsung jet , japp det blev en ny telefon och ni elgigantare kommer nog halshugga mig för att jag handlade där men jag fick ett erbjudande jag inte kunde motstå och så orkar jag inte vänta till öppning haha.
Hade grym beslutsångest innan jag bestämde mig för samsungen så nu känns det bra.
När jag är ute på mm så ringer telefonen, det var Andreas som undrade om jag ville åka ut med han pch några till på sjön i det fina vädret. Var svårt att motstå så jag åkte hem och käkade innan han hämtade upp mig och vi mötte upp crille, viktor & två tjejer vid båten. Fint väder och ett glas chmpange satt väldigt bra även fast jag har varit grymt trött hela dagen. Det kostar att ligga på topp om jag säger så haha. Men det var skönt med en ledig dag.

Imorgon så kör vi igen, 8-18 varje dag och veckan börjar med en cykeltur 7.20 imorgon bitti...

Va sugen på korv jag blev
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0